neděle 10. května 2015

Příšera

Prvně bych vás chtěla přivítat na mých nových stránkách a přináším vám své nové DIY.

Moje nejlepší kamarádka nedávno oslavila narozeniny a naše úmluva byla, že si dárky vyrobíme. Nejsem moc kreativní na takové věci, ale zkusila jsem vytvořit něco z ponožky a nakonec mi z toho vznikla taková příšerka, která posilovala jen horní půlku těla :D
Je to velmi jednoduché a je na vás, jakou příšerku si vyrobíte vy..

Potřebujeme: Ponožku, nit, jehlu, vatu a něco na ozdobení

Prvně vycpeme ponožku vatou a stáhneme nití
Zkrátíme ponožku (zbytek nevyhazujeme, budeme z něj dělat ruce) a zbytek rozstřihneme na půl.

Každou půlku ještě rozstřihneme na tři části a zapleteme do copánků.

Ze zbytku ponožky (co jsme odstřihli) uděláme dvě ruce. Buď je zapleteme nebo je vycpeme vatou a sešijeme, jak jsem to udělala já. 

Pak už zbývá jen příšerku dozdobit :)

Žádné komentáře:

Okomentovat